მერვე დღე
მერვე დღე
ტრენინგი დავიწყეთ დიფერენცირებული სწავლების საკითხების განხილვით. შევავსეთ ჩვენი სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შესაბამისი ველი. გავაკეთეთ ერთ-ერთი მოსწავლისათვის დამხმარე შაბლონი(ვმვ ცხრილი). ასევე ვიმუშავეთ წყვილებში და განვიხილეთ მაგალითები, როგორ მივაწოდოთ მოსწავლეებს ამომწურავი ინსტრუქცია არსებულ საკითთან დაკავშირებით.
განვიხილეთ თემა: ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით, კითხვების დასმა მოსწავლეთა ჩართულობისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების წახალისებისათვის, ასევე ფასილიტაციის რესურსების შექმნაზე.
საკმაოდ საინტერესო და შრომატევადი იყო დღევანდელი დღე.
ტრენინგი დავიწყეთ დიფერენცირებული სწავლების საკითხების განხილვით. შევავსეთ ჩვენი სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შესაბამისი ველი. გავაკეთეთ ერთ-ერთი მოსწავლისათვის დამხმარე შაბლონი(ვმვ ცხრილი). ასევე ვიმუშავეთ წყვილებში და განვიხილეთ მაგალითები, როგორ მივაწოდოთ მოსწავლეებს ამომწურავი ინსტრუქცია არსებულ საკითთან დაკავშირებით.
განვიხილეთ თემა: ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით, კითხვების დასმა მოსწავლეთა ჩართულობისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების წახალისებისათვის, ასევე ფასილიტაციის რესურსების შექმნაზე.
საკმაოდ საინტერესო და შრომატევადი იყო დღევანდელი დღე.
Комментарии
Отправить комментарий